יום שישי, 12 ביוני 2009

קישורים - טיולי טרקטורונים

או! זה בהחלט נושא שמעניין אותי, וכאן אני לא סתם כותב על טיולי טרקטורונים, אלא מעלה חוויוה שהיתה לי עם חברי איתמר. איתמר ואני היינו סך הכל בכיתה י' כיצאנו יחד הרבה ל טיולי טרקטורונים.
אבא של איתמר רכש טרקטורון לא למטרת טיולים, אלא לצורך עבודה בעדר הצאן שלו. אנחנו כמובן ניצלנו אותו ויצאנו "לעבוד" בעדר, אך ניתן היה לקרוא לזה טיולי טרקטורונים.
יום אחד יצאנו לשדה שסמוך לישוב. טיולי טרקטורונים ידועים כדבר מאתגר וחשוב לשמור על כללי בטיחות. בטרקטורון שנסענו לא היתה קשת התהפכות ולא ייחסנו לזה חשיבות כלל.
בדרך כלל נהוג ב טיולי טרקטורונים לסוע רק איפה שרואים את הדרך בבירור. אנחנו נסענו בתוך שדה חיטה שעבר את גובה הראש שלנו כשישבנו על הטרקטורון. נסענו במהירות המרבית ולפתע זיהינו לפנינו תעלה עמוקה. איתמר גילה תושייה נעמד ולחץ עוד יותר על הגז. חברות טיולי טרקטורונים ומורי נהיגת שטח מלמדים שלפעמים עדיף לקחת את הסיכון ולנסות לקפוץ מעל תעלה מאשר לפגוע בדופן שלה ולהתרסק.
מה שקרה - אכן קפצנו מעל. זה היה ממש מפחיד. מאז אני יוצא עם טיולי טרקטורונים מסודרים ודואג לראות את הדרך בבירור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה